Marry me today

Kom hem från skolan lite innan tre och ska strax börja packa. Åker till Micke lite senare idag. Hans mami kommer hit och dricker kaffe tills mamma kommer hem för jag ville träffa henne innan jag åker. 
Helt okej skoldag. Gjorde första delen av SO-provet, gick super bra och hade 92 av 94 på svenska provet. STOLT TJEJ! Fick även sluta en kvart tidigare från NOn också. Härligt med lov nu! Åker ju däremot till Tyskland på tisdag nästa vecka och blir där tills på fredag. Kommer bli sjukt! Ska flyga för första gången (a)
Nej nu måste jag sätta igång med packningen, inte förräns på lördag igen. Eftersom dom har världens segaste internet där ute som inte funkar på min dator ^^
Puss på er ♥
'
För er som inte ser är det en smily på handen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/1-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-07 @ 00:44:20
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0