Jivel hö king

Hej på er! Har inte bloggat på, vet inte hur länge ? HAHA, ja.. Iallafall. Igår kom Micke hit och sov tills idag, mysigt värre. Följde med Emelie hem först efter skolan och sen runt 5 mötte vi Micke vid venedig ochs en drog vi till gårn. Blev inte där speciellt länge eftersom det var sjukt drygt. Idag följde jag med Lovisa hem efter skolan. Låg först bara i sängen och pratade. Sen kom Jimmy, Robert och Joel oanmält. På tal om trollen.. Satt sen bara hemma hos Lovisa och masade innan vi åkte iväg för att dom skulle äta pizza. Sen hem till Lovisa igen. typ vid åtta skulle dom hem och fixa köra hem mig också. Skulle egentligen pluggat på svenska provet jag har imorgon (kan ingenting), men blev ju inte så eftersom dom kom. Så nu är det alltså det som gäller. Om jag lyckas att snacka i skype OCH plugga samtidigt..
Saknar vädret, fan minus grader ute nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0