Activia

Har typ precis kommit hem från konfan. Det sög, men det va ju inge ovanligt. Funderar på att köra lite styrka innan duschen sen. Ska duscha tidigare idag så mitt hår hinner torka av sig själv innan jag lägger mig.
Har haft en jobbig dag. Dålig start imorse, ont i huvudet hela dagen, ont i kroppen och trött. Underbart att vi såg på film på svenska för en gångs skull. Gitt rätt bra på NO-testet imorse också, var bara 3 saker jag inte kunde tror jag.
Ska kolla igenom matteboken lite senare, har diagnos imorgon. Jobbigt ju! Men det löser sig, verkade itne så svårt när jag såg det.. Ska sätta mig och spela spel nu eftersom internet är segt och jag har ingenting att göra!
'
Saknar min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0