YEAAH I'M BACK!

Hejsan bloggen! Efter mer än 2 månaders bloggpaus, så funderar jag på att börja blogga igen.. Blev så sjuuukt sugen nu när min kompis precis startat en blogg, saknat bloggen faktiskt! Så det blir nog så..

Kan ju börja med att berätta lite om dagen.
Skolan då, helt vanligt, var hos kuratorn också. Hade lite allmänt damp dom sista lektionerna, bara för att jag är otroligt trött! Jag är förkyld som satan, så det är kanske inte så konstigt. Funderar på om jag ska gå och lägga mig på soffan och sova en halvtimme innan jag fixar mig lite snabbt innan jag drar mig mot gårn.
Solen skiner faktiskt, så humöret är på topp! Men nu ska jag gå och ta Ipren och lägga mig i soffan en stund. Hörs nog ikväll!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0