"Nattblogg"

Sitter fortfarande uppe fast jag är otroligt trött. Borde ligga i min säng nu och drömma sött ♥ Nej, jag skoja bara, det är helg, jag har lov och jag är för trött för att orka sova! Kommer kika runt på massa bloggar och kläder en stund till iallafall.
Var som sagt på kalas förut och det var väl mysigt.. ? Satt och spelade tv-spel med Eddie och K/Casper. Småpojkar i 5an & 3an, gullig jag är! Var dock sjukt trött och frös hela tiden vi var där, så satt med pappas jacka på mig (a) Efter det åkte vi till min farbror för att pappa skulle ha några grejor tills han ska jaga älg igen. Och sen åkte vi äntligen hem, sov som en liten gris i bilen påväg hem. Vaknade och hade ont i nacken som vanligt :( Inte gjort ett skit sen jag kom hem men det gör inte mig något. Bloggar mer imorgon någon gång och då kommer även bilder på det jag köpte idag på Nice!
Sov gott alla söta läsare! ♥
RayMan in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0