Mina vänner är underbara ♥

Mela kom hit förut och då snackade vi lite och sen såg vi på allt för min syster. Efter det stack vi ut och dampa sönder som vanligt.. Sen ringde vi Isabell och sa att hon skulle komma men då sa hon att hon skulle dissa oss för Emilia.. :( Men sen skrev hon att hon och Emilia kom, så då hade vi super kul! Fick reda på att Mirella skulle komma nu till veckan så då ska jag, Isabell, Emilia och Mirella hitta på något, Mela också om hon vill såklart! Men har haft riktigt kul idag, förutom att Isabell ramla på mig TVÅ gånger så hon mosa min axel och typ bröt min fot.. :(
Imorgon ska jag ju till Oslo och vi åker vid 9, så jag och Isabell sover nog på bussen om vi inte muppar oss med dom andra :d Mamma, Pappa och bror åkte till gränsen förut för att växla pengar till mig, underbara älskar er!
Juste ja.. Har precis duschat och haft ansiktsmask och hårinpackning, wonderful! Hehe, har börjat spela Sims 2 igen, då inte Sims 3 fungerar på någon av våra datorer.. Hörs imorgon innan jag åker :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0