Dålig morgon.

Det regnar, blåser och liknar mer storm ute just nu.. Jag har ont i magen, huvudet och är riktigt förkyld. Men är faktiskt på bra humör ändå. Har precis fixat klart mig och ska äta frukost. Är inte hungrig men jag vet själv att om jag inte äter blir jag sur resten av dagen eftersom jag troligen inte äter något på skolan heller. Idag blir det plugg som gäller! Har matte diagnos idag, NO-prov imorgon, Oslo på Torsdag med åttorna och spanska prov på fredag. Uff! Wish me luck? Hoppas diagnosen går bra idag iallafall.. Resten ska jag klara! Men nu måste jag kila, innan Bellaboo kommer, puss! ♥
Kör på jeans, randigt linne och hoodie idag! Bjuder på en annan bild så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0