Allt och lite till

Har gjort lite allt möjligt idag.. När jag vaknade ringde jag Mela och sen duschade jag (och så kom min syster och hennes sötnosar, precis när jag duschat klart), fixade mig och när Mela precis kom så skulle jag äta "brunch". Sen satt vi på mitt rum och pratade en stund. Sen gick vi till Bella och vi tre drog till Årjäng. Va där en stund, och drog hem med familjen och Bella vid 3, Mela stack hem. Sen va jag hemma en stund, chilla lite, middag. Sen kom Bella upp hit och så stack vi till gårn. Är sjukt lite folk där på loven, så det sög. Stack hem, klagade lite, såg på tv och sen hamnade jag här. Eftersom alla andra i huset har gått och lagt sig, så tänker jag gå och tvätta bort mitt smink och krypa upp i soffan och se om et finns något bra på tv. Sen blir det sängen, skriva och filosofera.
Jag saknar dig. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0