Längtar!

Jag måste vara dum i huvudet för tillfället, men jag längtar till skolan. Är så sjukt trött på att bara sitta hemma och inte göra något! Man blir bara sååå rastlös.. Nu ska jag gå och försöka äta frukost, stoppa ner MASSA halstabletter och sen dra mig mot skoln med Bella. Slutar 2 idag, så drar nog troligtvis direkt till församlingshemmet och chillar där. HAHAHAHA, förlåt.
Min kamera är typ konstig eftersom man inte kan trycka på två av knapparna vilket gör så att jag bland annat inte kan stänga av blixten.. Redigt surt. Så måste åka till Karlstad med den och allt det där. Verkligen inte mig emot att åka dit! ;) Bloggar mer ikväll, beroende på om jag ska till gårn eller inte, puss ♥
Som ni ser, blixten i fönstret.. Men annars är himlen otroligt vacker just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0