Dejt med kudden, rawr!

Vet att min uppdatering har varit kass, men hoppas ingen bryr sig.. ? :$ Statistiken går uppåt så måste bättra mig. Var på skolan idag som vanligt, lovade min mentor att snacka med mamma så att hon får en tid till utvecklingssamtalet.. Har gått till och från skolan i två dagar nu, känner mig duktig! Haha, förvånar mig inte om det blir som förra året, jag och Bella åkte hela sommaren och gick hela vintern.. Ja, host, vi är lite smått normala du vet.
Har pluggat matte som en liten nörd idag, har bara ett kapitel kvar nu + två matteläxor. Sen ligger jag inte efter i något mer ämne tror jag..? Jo, förutom NOn då, eftersom jag var hos kuratorn den lektionen. Ska dit igen om 2 veckor, den 1 december faktiskt. Fattar inte hur tiden gått så fort? Kändes som om sommaren var för någon månad sen, snart är det jul och sen kommer sommarn strax igen! Tycker snön borde komma nu, när det ändå ska vara så kallt.. Dock vill jag helst krypa i ide hela vintern. Sova, sova, sova! Precis det jag ska göra nu. Tränade förut och har duschat, så kommer sova som en liten prinsessa! Godnatt alla. ♥
Bjuder på en bild från någon gång i augusti, när vi åkte båten ut till koster. Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0