Äntligen igång!

Följde med Mela hem efter skolan, satt hemma hos henne ett tag, somnade i hennes säng osv. Sen stack vi hem med min väska och hämtade pengar, gick ner till årjäng, köpte godis och stack sen till lägenheten. Kollade på tv och fetade oss rejält. Sen kom mami & bror & hämtade mig, så när jag kom hem tränade jag, i över en timme faktiskt. Sjukt skönt.. Duschade, åt och nu sitter jag här..
Vårat internet är normalt igen, så det kommer komma upp mer bilder, låtar och massa mer saker nu när det fungerar snabbt!
Ska försöka övertala min babe att komma på typ torsdag eller något. Måste, serisöt MÅSTE, träffa honom nu..
Imorgon blir det konfa efter skolan och sen troligtvis hem, träna & duscha eller gårn först.
Blir sängen strax, iallafall innan alla lagt sig! Får panik när alla sover och det är mörkt i hela huset och jag måste gå själv.. Yup, jag är mörkrädd.
Hörs mer imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0