alltid sjuk, aldrig frisk ?!

Vaknade för cirka en timme sen av att jag var sjukt varm! Gick upp och när jag kramade mamma fick hon typ värsta chocken eftersom jag var så varm. Rent ut sagt kokade, och det är verkligen inte likt mig. Siiter just nu under en filt och skriver med en hand för att försöka få upp värmen igen. Blev iskall igen, bara sådär..? Ah men visst, det kallas feber. Jag har ont i exakt hela kroppen och orkar knappt röra mig. Mamma och min bror åkte upp till Åmot vid 10. Någon konstig grej hos min syster. Så alla mina systrar skulle komma dit, men jag tackade nej eftersom jag skulle va med emil. Får la se hur det blir nu, kanske mår bättre sen? Annars gör det väl inget om han pysslar om mig? (a) Haha! Vet inte alls vad jag ska göra. Bloggar mer senare idag eller ikväll.
Jag vet att det är tråkigt att läsa en blogg med knappt några bilder, men jag ska bättra mig. Har bara inte haft lust att ställa mig och fotografera outfiten osv. Vill ha en ny header också men jag orkar inte göra någon eftersom jag ändå inte kommer bli nöjd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0