Vart är felet ?

Hej på er! Brukar inte blogga längre eftersom jag verkligen inte känner för det! Slänger upp något inlägg ibland så får vi se om jag tar tag i bloggandet någon gång i framtiden...
ska skriva på ett sjukt roligt sätt och berätta lite kortfattat om hur veckan har varit xd

I Måndags var det brännbolls dag med skolan, det sög och vi kom sist (y) stack till gårn sen med Bella!

Mentordag på Tisdag. Först såg vi på "monsters" eller va den nu hette som sög och sen på "Easy A". Efter det stack vi upp till tingevi och åt grillat. Sen var det fett tråkigt innan man fick dra vid 2.. Skulle ha ringt Mela då också men somnade på soffan och sen blev det bort glömt :$

Slutade skolan på Onsdag! Sjukt härligt med sommarlov (a) Direkt efter va pappa snäll och skjutsade hem Isabell och sen åkte vi direkt till Karlstad! Mamma och pappa släppte av mig i Våxnäs där jag träffade Älsklingen! Hade det sjukt mysigt då ♥ Sen försökte vi få tag på Omar och Zeyad men ingen av dom svarade.. -.- Sen ringer Omar och jag blev typ fett sur på han för att han inte svarade när JAG ringde.. Iallafall, så gick jag&Sharon och mötte honom vid gruvlyckan och stack sen till någon random engelsk skola :o HAHA, hade kul där med världens bästa pojkar ♥ Kände mig dock väldigt elak som hällde ut halva Omars tuggummi packet.. :( Sen kom Mami&Papi och hämtade mig.. -.-
När vi nästan va hemma ringde Isabell och sa att dom va framme i Ulricehamn och så! Den tönten åkte dit och stannar där hela sommarlovet, fu , men jag älskar dej ändå Isabell!♥ (a)

Torsdag smsade Mela och undrade om jag ville hitta på något, så mötte henne vid Tingevi! Sen drog vi upp i årjäng och gjorde massor(not)..  Sen stack vi hem till henne och dampa sönder! Sen smsade Anna, så hon kom också dit. Stack upp i Årjäng där Lena va, så vi va med henne också. Sen stack jag och Mela hem igen. Blev datorn och cama med hennes pojkvän, dom är så sjukt söta tillsammans! :') ♥ Sen glodde vi på film, Saw 3, och jag hatar verkligen sånna filmer så tillslut pallade jag inte se mer :$ FEGIS! Sen runt 2 halv 3 la vi oss innan vi typ dog så aah..

Idag så är det underbara Fredag! :D Jag&Mela vaknade runt 9 imorse och satte oss vid datorn. Vid typ 2 gick vi ner och åt frukost för min mage låt som ett åskväder! xd Sen satte vi oss vid datorn igen och dryga tills Melas mormor&morfar kom och hämtade oss! Då åkte vi till Broms för dom skulle fika. Tog ingenting men ändå... Sen ringde jag mamma och bad henne skicka ner pappa så att han hämtade mig. Och nu sitter jag här :D bBlir nog lite famijemys senare och sen ska jag nog glo på film eller något! Får se ;) Men nu pallar jag verkligen inte skriva mer.. så vi hörs! ♥

Jo förresten.. I torsdags så tappade jag min mobil i golvet (inget ovanligt) så simkortshållargrejsen gick sönder, så hela den är lös.. Har sätt silvertejp över luckan så att inte den ska öppna sig för då flyttar simkortet på sig och jag måste ta ur batteriet och skit.. -.- NÖDVÄNDIGT ATT VETA! JAGVET (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0