Sjukt härlig dag igår!

Godmorgon eller vad man nu säger.. Kom hem 20 över 1 inatt och va helt död rent ut sagt! Vi sov som små söta grisar på väg hem :') Mamma väckte mig halv 1 idag och sa att hon skulle börja med maten, så jag låg och drog mig lite innan jag gick upp och duschade. Mitt hår var helt förstört igår, så ja, stefan kallade det knullrufs -.-
Min hals gör ont och jag är rätt hes. Blev sjukt blöt igår efter Flumride och Kållerado! Så vi satt blöta i bilen hem så vi får se om man blir förkyld eller något!.. Nu ska jag ut i solen och senare idag ska jag möta Mela och se på match :) Älskar dej bästavän! ♥

Tog inte en enda bild igår men bjuder på en annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0