KARLSTAD!

Nu har jag fixat klart mig och ska gå och klä på mig, PANIK eftersom jag inte bestämt vad jag ska ha :s Åker strax till karlstad och röjer stan med mami! Dock får jag inte träffa älsklingen eftersom han är i stockholm pga personliga saker.. stackarn! Kanske hade ikunnat träffa Omar men hinner inte eftersom pappa kör mig & mami direkt till stan så aah, fast hade nog saknat bby för mycket om jag träffat honom...
Får se om jag hittar något sen , ska iallafalla köpa bra-ha-saker! Hämtar nog ut ett paket från H&M senare när vi kommer hem om mamma har fått sms om det, stog att det var nere på posten ? ^o) hahah , ja nu måste jag skynda mig, hörs sen!

Bloggen krånglar fett mycket , så det fuckar upp sig när man ska lägga upp bilder , så jag struntar i det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0