!

Blogg.se har krånglat jätte mycket , vet inte om det har varit så för er men ?.. Kanske bara har varit den andra datorn ? Jaja hoppas iallafall att det här fungerar!
Skrev ett inlägg där jag berättade om nationaldagen på torget, och massa sånt , men det kom ju inte upp -.-
Har träffat min syster lilla son , såååååå söt! ♥ Sitter nu på den bärbara datorn så har inga bilder :(
Idag fick jag hem ett paket med kläder från H&M också , skickar bara tillbaka en klänning som inte satt fint alls!
Om 6 dagar har jag sommarlov och jag får träffa bby igen, ska träffa hans kompisar då också :$ kommer äga sönder!
Men nu pallar jag itne skriva mer så skriver mer typ imorn eller något , puss

*hoppas bara på att skiten fungerar nu!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0