omg vad man lyckas.. LÅNGT INLÄGG MED BILDER !

vart på kalas idag , så har inte kunnat blogga
när jag kom hem , så träffade jag bella! blev typ sur vid 8 så vi stack ut , & "lekte" på isen ^^ jätte kul :D
bilderna från idag kommer imorgon istället , så tar vi gårdagen i bilder nu!

först dåva ..

GÅRDAGENS OUTFIT



sen åkte vi.


jag valde skiva.. (fråga inte vad det står på dom xD?)


.. medans mami & bror tog ut pengar


sen tankade vi (y) :D


& jag tog kort på typ saker (??)

rökning förbjuden


handikapps-parkerings-skylt


tillslut var vi påväg!


.


framme (läskig typ staty?)



åkte däremot vidare till extratoys , för att kolla efter present till felicia ,
men hittade inte det vi sökte

sen åkte vi tillbaka till centret för att kolla på leksaksaffären där , men fann inget ändå..
blev istället lite shopping (bilder kommer imorgon!)

vi pallade inte sitta inne , på mcdonalds (blääh) , så gick ut till bilen , för att köpa maten i mcdriven
fick se det här när vi kom ut!

brors bil!


den andra bilen mittemot


happy Meal med naturell hamburgare , & fanta utan is x)


åt de & sen åkte vi till syster! ♥



fick försenad "julklapp"




så va vi ju där en stund också

men tillsist var vi på väg hem ändå..


hahah nu är det inget mer! bilder & sånt från idag kommer som sagt imorgon , för nu tror jag att jag går & lägger mig! ♥


Kommentarer
Postat av: patrik

vad söt du är! <3

2011-01-23 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0