gårdagen då ..

Gick & la mig , när Hanna hade åkt hem runt 4 ..
Sen kom mamma & väckte mig för maten var klar , men jag mådde as dåligt så jag åt typ inget. Efter det gick jag & la mig igen , sov till 10 då mamma kom upp & sa godnatt .. Orkade inte somna om efter det så satt uppe & hade sjukt tråkigt. När jag väl somnade igen , drömde jag värsta as konstigt ;s hahah ja .. så är det när jag är sjuk (y)
Har fett ont i halsen , så jag kan knappt prata , förkyld & huvudvärk
Otroligt bra början på året!

Nu ska jag göra mig iordning , har nyss duschat , så vid 3 åker vi & hämtar älskade mami , & åker till Töckfors
Tror pappa skulle byta några skor , men nu måste jag försöka fixa mig!

bloggar mer sen när jag kommer hem!
pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0