Månen leker kurragömma

Kom hem vid 7, trött och go. Försökt sova påväg hem, men min underbara bror satt och fjolla sig så jag vakna minst tre gånger av att han satt och skrek. Sjukt fryg väg, men det är det värt. Ullared in my ♥!
Gick bra både påväg ner och hem, ingen kö in, knappt någon trängsel och ingen kö i kassorna. Kan inte bli bättre. Fått tag i massa nödvändiga saker. Mest till mig själv och någon julklapp till barnen. Köpte även grejer jag kommer få i julklapp. Tyckte det var dåligt med storlekar på vissa kläder, fanns typ bara L, XL och XXL.. Bilder på allting kommer imorn, när det är ljust ute så att bilderna blir bra.
Sjukt trött och ont i benen, men dagen har varit toppen. Garvat och folks härliga dialekter, klockrena kommentarer, fått psykbryt på en surkärring osv. Looove till dagen, tack Mamma och Bror. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0