hejdär!

Sitter och lyssnar på musik och humöret är på topp! Kom hem för en timme sen efter att ha varit på gårn. Va helt okej där, bara lite för trött tror jag.
Igår så träffade jag Lovisa, så va vi hos henne innan vi gick ut en stund. Sen skulle hon hem och äta så då gick jag hem. Sen kom hon till mig, så masa vi en stund. Sen stack vi hem till henne och hämta hennes grejer och typ mötte stefan och massa andra. Störda som dom va så fick dom för sig att dom skulle lyfta upp mig och slänga in mig i en buske (?) och sen sprang dom efter oss. Iallafall, så kom vi där i från och gick upp till statoil och köpte godis innan vi gick hem till mig igen. Så fort vi kom hem så satte vi oss vid datorn och va sociala med Jimmy och Robert. Hm, i 8-9 timmar också, gick och la oss 7 på morgonen sen. Klockan 1 kom mamma och väckte oss -.- Aja, låg och dryga i typ en timme innan vi gick upp. Gjorde oss iordning sen fick vi skjuts till henne av mami och papi så hon fick lämna väskan och byta kläder och sen körde dom upp oss till gårn. Great!
Ska lägga in bilder på julklapparna nu, annars blir det aldrig gjort, så ja, kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0