fira jul #2

Gick upp klockan 6 imorse (?!) eftersom jag va tvungen att gå på julotta. Satt och halvsov i kyrkan, kom hem 10 över 8 och gikc och la mig igen. Sen blev jag väckt av att min syster knackade på dörren. Hon fick inte upp den så jag va tvungen att gå och öppna och där stog hon med pepparkakor och julmust! Aww :') skönt att få sova 4 timmar till. Så gick jag upp och Lars, Lillemor och Eddie va också här. Vet inte vad som händer idag.. Kajsa åker snart och Lars och dom stannar nog inte heller speciellt länge. Får se om jag bloggar mer sen eller inte, kyss
Lägger inte ut några bilder på det jag fått eftersom jag kanske får något sen och så får jag imorgon.

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min fantastiska tävling där två vinnare dras & får någon valfri vara från pinkoholic.se? (sjukt mysiga luvtröjor värde 800 kr, + rosa mjukisbyxor & sånt finns där)



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/fantastisk-tavling-vinn-valfri-produkt-fran.html#comment

2011-12-25 @ 13:45:03
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0