Du finns i mitt hjärta ♥

Den här låten gick jag runt och sjöng på som liten. Jag sjöng om Fredrik. Minns att jag brukade uppträda till den i hallen, och hur jag i slutet lyfte upp bilden mot himmelen. Saknaden är för stor för att kunna beskrivas. Jag vet att jag inte kunde gjort något för att ändra det som hände, men ändå känns det som om jag gjorde fel. När jag var liten gick jag alltid runt och sa att jag skulle sagt till dig att man inte fick göra så, för hade jag gjort det så hade du inte gjort så heller. Men idag vet jag att ingenting kunde ändra något.
Vi saknar er, Dig och din bästa kompis Henrik. Ni finns alltid i våra hjärtan. Ni föddes och dog på samma dag.. 
*8/1-1998 - + 27/3 2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0