Dålig uppdatering..

Hej på er! Sitter just nu och skriver brev och lyssnar på musik. Kom hem förut strax innan nio. När vi hade slutat var vi på församlingshemmet en stund och åt, sen drog vi upp till tandläkaren. Vilken jävla slusk han var! Riktigt äckligt peddo. Fick sitta och hålla mig för skratt när han pratade om Bellas ursprung, spanskt påbrå, den vackraste flickan han sett osv. EUW på han! Garvade massor när vi gick tillbaka till församlingshemmet. Smsade Jonte precis när vi gick från tandis. Han skrev att dom gick till kyrkan men jag och Bella fatta inte varför, vi trodde ju dom såg klart på filmen *?:o* Iallafall, när vi kom fram så ringde Bella Jonte och frågade vart dom va, självklart i kyrkan, så vi gick in. Sen blev vi indelade i två grupper. Jag, Bella, Emil, Jonte, Emmy och alla dom där. Men sen kommer ena ungdomsledaren och säger att Stefan (ledare) ville ha med oss i andra gruppen. Så Emil blev kvar själv, stackarn :( Frågade Stefan sen varför vi skulle va i den här gruppen, eftersom vi va i den andra först, men han fatta tydligen inte det -.- Det var riktigt drygt. Vi skulle ligga på varsin kyrkbänk med en tom bänk emellan och lyssna på musik och någon text. Bella garvade i stort sett hela tiden och några sjöng med i refrängen till "hallelujah". Fick ligga helt forever alone på bänken längst bak... :'| 
Sen var det slut och då stack jag och Bellis och åt pommes innan gårn. Gårn sög eftersom det knappt var någon där.. Och dom bjöd på efterrätt till alla typ vid 8. Chokladpudding. HATAR DET, men vilson tvingade mig att ta för att ge honom. Men sen sa dom att man fick ta mer ._. Gick hem innan nio, och typ en halvtimme senare ringer Bella och säger att Malin skickat brev. Sprang ut till postlådan då för att pappa inte hade tagit in den och där var ett brev till mig också! Blev överlycklig så sitter och svarar på det nu som sagt. Satt och letade lite låtar och hittade en jag vet att jag älskade för kanske ett år sen (?)
Vet att det blev en lång text nu, men det var längesen, så hoppas att det inte tar skada ^^ Kände bara för att skriva av mig lite. Har lixom ändå inget annat för mig. Ska försöka lägga mig innan tolv ikväll, så jag får sova mer än 6 timmar. Orkar seriöst inte annars :( Hoppas på att jag får följa med någon hem imorn, orkar inte va hemma. Godnatt sötisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0