dålig uppdatering ..

yes, inte bloggat på någon dag, men ska försöka blogga minst en gång om dagen nu :p
får se hur det går xd
är hemma från skolan idag
känner mig inte alls bra :/
men tror det blir till skolan imorgon
ska dessutom sola på lördag med syster och troligtvis mamma :D göttans det (y)

kommer dyka upp lite bilder på bloggen sen om jag hittar sladden till min nuvarande mobil, eftersom min gamla är helt paj och den är inte ens färdig betald :o ska ha den ett år till :s
men nu ska jag vänta på att syster kommer tillbaka med pizzan, blev pommes tallrik idag igen xd

puss

// johanna ♥

Kommentarer
Postat av: Aleksandertilde

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 18:05:02
URL: http://aleksandertilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0