Isabell , du är det finaste någon kan få , bästavän ♥

Bella gumman , idag åkte du iväg från mig
va du tvungen ?
jag saknar dig redan, från stunden du gick ut genom dörren på skolan förut
jag kommer få mitt livs tråkigaste jullov , för du är inte här
hur ska jag klara mig hela lovet utan att få träffa dig ?
jag älskar dig bebis ♥
förlåt för förut men du vet varför
jag har varit rädd att blivit lämnad , varenda dag
att du skulle lyssna på dom andra och lämna mig
men du gjorde inte det
när alla andra svek , var det du som stog kvar och berättade för mig hur värdefull jag var
du har hjälpt mig och ställt upp , mer än någon annan gjort , någonsin
men det känns som om jag inte räcker till
är du ledsen är jag ledsen , mår du dåligt mår jag dåligt , är du glad är jag glad
jag gör vad som helst , bara du mår bra
när du är vid min sida , är mitt liv underbart
även fast mitt liv är skit , så är det underbart när du är med mig
min syster , min andra halva , hela min värld , utan dig är jag ingenting
ingen isabell , ingen johanna
du är mer än vad man kan önska sig av en vän
du är det finaste någon kan få ♥
jag är lyckligast i världen som får den här chansen att ha dig vid min sida
om jag inte träffat dig , tror inte jag att jag vart kvar överhuvudtaget
du är min solstråle , dagens ljus , du är mitt ljus
du lös upp mitt liv med din glädje
säger han något mer , blir jag besviken
jag hoppas att han förstår att jag inte tänker lämna dig , aldrig
Bella .. Du är den bästa vännen jag någonsin har haft
jag kan lita på dig , jag kan prata med dig , du lyssnar
nu ser jag knappt någonting , alla tårar är ivägen
tårar av glädje för att du är min närmsta vän , tårar av sorg för att du inte är här
jag vill att hela världen ska se att du betyder allt för mig
att jag älskar dig mest , över allt annat på jorden
jag  hoppas jag har kvar dig tills mina sista andetag , tills mitt hjärta slutar slå
skulle du lämna mig , skulle hela min värld rasera
jag bryr mig inte , vad dom andra säger , för det här kommer rakt ifrån hjärtat
säger dom någonting , så jävlar ..
du är verkligen det finaste någon kan få
jag kan skriva i flera år utan att kunna förklara hur mycket du betyder
det går inte med ord, bilder , eller någonting 

- om du känner dig ensam , är du inte till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där

det är bara med dig som jag mår bra
du får mig lyckilig , du får mig glad





jag vill bara berätta att jag älskar dig nu & föralltid , älskade vännen , NU & FÖRALLTID ♥






Kommentarer
Postat av: bella

naww älskar dig me kommer alltid att finnas hos dig bara du finns hos mig saknar dig sjukt mycket<33333333333333333333333333333333 längtar tills jag kommer hem så att jag får träffa min underbara och värdefullaste johanna älskar dig och kommer alltid att göra miss u love u <333333333333333333333333333333333333333333333333333 från din underbara bella<33333

2010-12-21 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0